DIN 15 OCTOMBRIE – TREN DE CĂLĂTORI PE RUTA TÂRGOVIŞTE – PLOIEŞTI
Începând cu data de 15 octombrie, SC Transferoviar Calatori, operator de transport feroviar cu capital privat, va începe operarea trenurilor de călători în data de joi, 15 octombrie 2015, pe secţiile feroviare Târgovişte – Pietroşiţa şi Târgovişte – Ploieşti, după cum urmează:
– pe secţia Târgovişte – Pietroşiţa vor opera 8 perechi de trenuri (pe fiecare sens). De altfel, pe această rută, vor circula şi trenurile SCNCFR Călători.
– pe secţia Târgovişte – IL Caragiale – Ploieşti, va opera deocamdată o pereche de trenuri, urmând ca din luna ianuarie 2016 să fie introduse mai multe curse.
Iată graficul de circulaţie al trenurilor, pe ruta Târgovişte – IL Caragiale, afişat pe pagina de internet a operatorului, www.transferoviarcalatori.ro.
VALABIL INCEPAND CU DATA DE 15 OCTOMBRIE 2015
Regio | ↓ | TARGOVISTE – PLOIESTI SUD | ↑ | Regio |
15113 | 15112 | |||
2 | clasa | 2 | ||
Km | STATIA | km | ||
10:30 | 0 | PLOIEŞTI SUD | 52 | 12:00 |
10:37 | 3 | PLOIEŞTI VEST | 49 | 11:55 |
10:45 | 9 | CRÂNGU LUI BOT HM | 43 | 11:44 |
10:50 | 12 | Crângu Lui Tei hc | 40 | 11:38 |
10:54 | 14 | TÂRGŞORU NOU | 38 | 11:34 |
10:59 | 17 | BRATASANCA H. | 35 | 11:28 |
11:04 | 20 | P.MAC.ZALHANAUA | 32 | 11:22 |
11:13 | 25 | I.L.CARAGIALE | 27 | 11:15 |
11:18 | 27 | I.L.Caragiale Vest h. | 25 | 11:01 |
11:24 | 30 | MIJA | 22 | 10:55 |
11:30 | 33 | BUCSANI H. | 19 | 10:48 |
11:36 | 35 | ADÂNCA PM | 17 | 10:41 |
11:40 | 37 | SĂCUIENI H. | 15 | 10:37 |
11:47 | 41 | RAZVAD HC. | 11 | 10:31 |
11:51 | 43 | VALEA VOIEVOZILOR HC. | 9 | 10:27 |
11:59 | 47 | TÂRGOVIŞTE NORD | 5 | 10:22 |
12:02 | 48 | TEIS HM. | 4 | 10:18 |
12:05 | 50 | ROMLUX H. | 2 | 10:14 |
12:09 | 52 | TÂRGOVIŞTE | 0 | 10:10 |
Având în vedere că o perioadă îndelungată pe aceste segmente de cale ferată nu s-a mai circulat cu trenuri de călători, locuitorii şi conducătorii auto din zona căii ferate nu mai sunt obişnuiţi cu circulaţia trenurilor, fapt care poate constitui un pericol pentru siguranţa circulaţiei, mai ales la trecerile la nivel cu calea ferată care nu sunt dotate cu bariere mecanice sau automate. Pentru a preveni producerea unor incidente, trenurile vor circula cu o viteză mai redusă, ceea ce va conduce la producerea unor mici întârzieri.
About The Author
Related posts
Leave a Comment
You must be logged in to post a comment.