//
ÎN CADRUL ANAF DÂMBOVIŢA A FOST ÎNFIINŢAT „GHIŞEUL UNIC” Reviewed by Momizat on . COMUNICAT DE PRESA         La parterul clădirii Administraţiei Judetene a Finantelor Publice Dambovita din 3.08.2016  s-a  amenajat un spatiu unde contribuabili COMUNICAT DE PRESA         La parterul clădirii Administraţiei Judetene a Finantelor Publice Dambovita din 3.08.2016  s-a  amenajat un spatiu unde contribuabili Rating: 0
You Are Here: Home » Administratie » ÎN CADRUL ANAF DÂMBOVIŢA A FOST ÎNFIINŢAT „GHIŞEUL UNIC”

ÎN CADRUL ANAF DÂMBOVIŢA A FOST ÎNFIINŢAT „GHIŞEUL UNIC”

ÎN CADRUL ANAF DÂMBOVIŢA A FOST ÎNFIINŢAT „GHIŞEUL UNIC”

COMUNICAT DE PRESA    

    La parterul clădirii Administraţiei Judetene a Finantelor Publice Dambovita din 3.08.2016  s-a  amenajat un spatiu unde contribuabilii, persoane fizice şi juridice, pot să-şi rezolve toate problemele în relaţia cu Fiscul .

     Fiscul dambovitean are o nouă interfaţă în relaţia cu contribuabilii: Ghişeul Unic, un spaţiu distinct, amenajat la parterul sediului, la intrarea dinspre piata Baratiei,  unde functionarii publici din cadrul instituţiei pot soluţiona orice problemă a contribuabililor  care ţine de  activitatea Administraţiei Judeţene a Finanţelor Publice Dambovita.

In cadrul ghiseului unic  isi desfasoara activitatea urmatoarele birouri :

  1. Biroul declaratii fiscale persoane fizice
  2. Biroul declaratii fiscale persoane juridice
  3. Biroul evidenta pe platitor persoane fizice
  4. Biroul evidenta pe platitor persoane juridice
  5. Biroul executare silita persoane fizice
  6. Biroul executare silita persoane juridice
  7. Biroul   –  Cazier fiscal

                   –  Timbrul de mediu

  1. Registratura
  2. Biroul asistenta contribuabili
  3. Biroul dublei impuneri

 

    Măsura face parte din strategia Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală  pe termen mediu, ce vizează îmbunătăţirea activităţii instituţiei în relaţia cu membrii comunităţii locale.
Cu privire la activităţile ce se desfăşoară în cadrul Ghişeului Unic,  contribuabilii vor putea înregistra cererile în vederea eliberării de diverse documente (adeverinţe, certificate, cazier fiscal, etc.) şi tot de acolo vor ridica actele solicitate (adeverinţe de venit, cazier fiscal, certificate de atestare fiscală, certificate de rezidenţă fiscală, certificate de atestare a impozitului plătit în România, etc.). De asemenea, ghişeul va primi, înregistra şi elibera, după caz, Decizia privind stabilirea timbrului de mediu pentru autovehicule, certificatele din care rezultă că se datorează sau nu TVA în cazul achiziţiilor intracomunitare de mijloace de transport, inclusiv declaraţiile fiscale completate de persoanele fizice şi juridice. Tot de la acest birou contribuabilii vor primi şi asistenţă în domeniul fiscal.

SEF ADMINISTRATIE

EMILIAN RUSU

About The Author

Number of Entries : 1884

Leave a Comment

You must be logged in to post a comment.